To ŁATWE! Wystarczą 3 proste kroki:


1

Na dole tej strony lub na stronie głównej kliknij w przycisk z napisem „Kliknij i dodaj biuro rachunkowe”. Gratulacje rozpocząłeś tworzenie profilu twojej firmy!


2

Załadował Ci się formularz rejestracyjny? To świetnie! Wprowadź informacje o swoim biurze rachunkowym. Zwróć uwagę na piktogram z literką „i” przy każdym polu – po najechaniu na niego myszą znajdziesz wszystkie niezbędne informacje. Na koniec kliknij w „Dodaj”.


3

To już ostatni krok. Sprawdź wprowadzone uprzednio dane, przepisz z wiadomości kod SMS jaki wysłaliśmy na Twój telefon, wpisz wynik dodawania i na zakończenie kliknij „Dodaj”. Twój profil jest GOTOWY i rozpoczął zbieranie klientów dla twojej firmy.

Warto wiedzieć:


  • podając podczas rejestracji adres strony WWW twojej firmy zyskujesz bez żadnych dodatkowych opłat cenny „link”, który pozytywnie wpływa na pozycjonowanie jej w wyszukiwarkach takich jak Google czy Bing,

  • podając podczas rejestracji adres e-mail automatycznie utworzymy formularz kontaktowy – umożliwia on twoim przyszłym klientom łatwy kontakt z Tobą nie narażając Cię jednocześnie na zalew niechcianej korespondencji (spamu).